Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 5. januar 2014

Photoshoot i dag 5 januar 2014 :)

I dag var vi på hotellet nedi sentrum og vi ble sminka før photoshoot :D
Nikolai ville ikke bli sminka da.. for av en eller annen grunn så var det visst litt skummelt at ei fremmed jente skulle pudre han litt :p
Nikolai var kjempe snill til å være bare 4 år.. makk i rumpa da, men det har vel de fleste på den alderen..
Han la sin elsk på 3 (!) hatter som han helst ville ha med på nesten alle bildene da :p
Hadde en morsom shoot med en fantastisk flink og hyggelig fotograf <3
Photoshooten var gratis, men bildene kosta sitt da.. men vel verdt det :)

Her får dere en smakebit av de 180 bildene som ble tatt :











 Jeg ble helt satt ut da hun ba meg hoppe opp på han... WÆÆÆÆÆH klarer han å løfte meg liksom??
Men han mista meg da ikke :D



Veldig fornøyd :D

-Linn

3 kommentarer:

  1. så fine bilder av dere.:)

    SvarSlett
  2. Superfine bilder Linn! :D
    Nydelig gutt du har, ska sei han vokse!
    Tiå går så alt for fort :)

    SvarSlett