Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 1. desember 2012

Fredag 30 November

Kjedelig overskrift, men hadde ingen aning om hva slags overskrift jeg skulle ha på dette innlegget :p
I går starta dagen med at jeg leverte Nikolai i barnehagen, han var i ekstase når vi gikk ut til bilen og ble møtt av litt snø :p
 Når han var levert dro jeg til Elixia:
Her hadde jeg 60 min på tredemølla
30 min på elipse
og 30 min med styrke :)
Etter at det var gjort så dro jeg og handla og kjørte hjem og dusja og slappa av.
Når Eivind var ferdig på jobb så inviterte han med meg og Nikolai på kinarestaurant..

 Jeg bestilte meg kylling i karri.. må innrømme at det var da helt sinsykt masse mat, så glad for at det ikke var noe problem å få med seg resten i en doggybag :)
Så ut som om jeg bare hadde pira i maten når jeg var ferdig :p
Men snadder var det :D
 Nikolai ville som vanlig ha pølse og pomfites
 Og kuli
 Dette synes jeg er ett kjemper herlig bilde av far og sønn <3
 Trollet selv :p
 Han ville ha is etter middagen og det fikk han ;)
 Jeg ba han om å smile til meg.. Nice try :p
Godt å drikke opp brusen til pappa :p

Har hatt en koselig dag..
Herlig å komme seg ut alle 3, sjelden vi 3 finner på noe koselig som dette sammen :)
Etter dette så dro vi hjem og jeg hadde barnefri resten av kvelden/natta (mi fri helg) ;)
Så litt film på netflix og surfa litt på nett ;)

I dag når jeg sto opp så var det jo masse snø ute... *lykke*
Jeg hater slaps og glatta.. så jeg vil enten ha masse masse snø eller ingenting :p
Nå er det jo kjempe fint ute :D

Senere skal vi på julegrøt med familien til Eivind, det er tradisjon hver 1 des at familien samles for å spise grøt  :)

Ha en fin dag alle sammen med eller uten snø :)

-Linn





1 kommentar:

  1. Så koselige bilder :-)
    Kosa dåkke me grød å sånn i dag :D

    SvarSlett