Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 13. desember 2012

Snø og julemarked *stort bilderas*

I dag har jeg og Nikolai kosa oss i snøen..
Vi gikk tur med akebrettet og vi lekte i snøen på terrassen :)
Dette likte han kjempe godt <3
Og mammen synes også det var helt herlig å være ute i dag :)

Kan ikke påstå at det er for lite snø nå :p
 Slik så trappene ned til gårdsrommet ut før han jeg leier av måka i trappene :p
 En stk fornøyd gutt <3




 Ikke alltid like lett å holde akebrettet beint..hehe han tippa av noen ganger, men bare lo og satte seg oppi igjen <3
 Hihi
 Bakken opp til oss.. den er laaaang..hehe






 Her er trappene måka.. nå kan vi jo faktisk se trappe trinna :p



 Også har jeg min firbente "datter" som syntes snøen så altfor kald og fæl ut :p






Kjempe koselig og fint vær var det også :)
Vi gikk inn og varma oss og laga oss middag.
I dag hadde vi fiskeboller i hvitsaus.. det liker vi godt :)
Etter det var jeg ute og måka frem bilen min.. tok meg over 40 min... phew..
Fikk meg både tur og en treningsøkt i dag gitt :p

Så dro vi på julemarked i sandnes, gleda oss veldig til det :)
Ble litt skuffa over lite liv , lite julemusikk og lite og kjedelige boder i gata..
men det var jo koselig for det da ;)
Å jadda, nå kommer det enda flere bilder :p

De hadde ikke tatt seg tid til å brøyte parkeringsplassen på ruten i sandnes.. det var dårlig syntes jeg... alle biler spant og spant og ingen sto parkert riktig omtrent...
 Nam godt med lapper ;)





Ja da har jeg vel fått delt alt vi har gjort i dag..hehehe
Nå har jeg tente lys over alt her og har nettopp sett Kon-Tiki.
Sitter å glor på The Julekalender.. hehe de er noen raringer :p

Ha en fin fin kveld videre alle sammen :)

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar