Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 11. juni 2013

Veie dag 34

I går hadde jeg en ny veie dag..
Går litt saktere nå, men det er jeg jo veldig forberedt på da og så lenge jeg går ned så er jeg fornøyd :)
Syns nedgangen er bra mtp hvor nærme jeg er målet nå da :D
Vekta i går viste 80.6 kg.. dvs en nedgang på 600g denne uka :)
Og jeg er bare 700g ifra neste ti-tall så neste veiing blir spennende :p
Og tenk når jeg kommer meg under 80 nå så er jeg på rett ti-tall.. det er sprøtt det.. for hovedmålet mitt er jo 70 kg :)
Bonus om jeg kommer meg rett under da.. men 70 skal jeg si meg helt fornøyd med altså :)

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (bmi 53)
vekt ved op 25 sept 2012: 135 kg
Vekt i dag: 80.6 kg (bmi 28)
Total nedgang: 69 kg :D

Nesten 11 kg igjen til jeg er i mål og nedtellingen har starta for fullt :D

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar