Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 19. juni 2013

Veiedag 35

På mandag hadde jeg atter en ny veiedag.. og jeg var redd for å fortsatt være over 80 kg..hehe
Men til min store glede så viste vekta 79.5 kg.. jeg gikk ut på stua for å henta kamera og bare på turen til og fra stua så viste vekta 300g mer plutselig.. så da var vekta 79.8.. men det er greit det altså.. fortsatt under 80 kg :p
Dvs at jeg har gått ned 800g sist uke, og skal ikke klage siden jeg har kommet såpass langt ut i forløpet nå.
Sykepleieren sa jo at over 90% opplevde store platåer de første 6 mnd.. nå er det ca 9 mnd siden og jeg har ikke hatt noen store platå.. kun totalt 3 uker med bittelitt oppgang.. ellers har det jo gått jevnt og trutt nedover hele tiden :)
Det rare er at jeg går ned mer i helgene når jeg er usunn enn i ukedagene når jeg trener og er sunn.. det forstår jeg ikke helt..hehe :p

Nå ser ihvertfall resultatene slik ut:

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 79.8 kg ( Bmi 28 )
Totalt vekttap: 69.8 kg
Vekt igjen å ta av til hovedmål : 9.8 kg 
Jeg nærmer meg nå :D

Til min store frustrasjon så er magen fortsatt svææær.. og jeg skjems virkelig av den.. ikke bare er den svææær men den er også slapp så den henger noe voldsomt :(
Håper den også forsvinner snart.. fysjom :/

MEN jeg har gått ned nesten 70 kg, og det er nesten 70kg mindre fett å dra rundt på..
Det er helt herlig, jeg lever endelig :D

5 kommentarer:

  1. Du er kjempe flink.. Stå på!!

    SvarSlett
  2. WoHooOO!!
    Nydelige e du!
    Lykke til videre med de siste kiloene!

    SvarSlett
  3. Er så herlig å lese om fremgangen din :) Stå på videre :)

    SvarSlett
  4. Jammen går det nedover med kiloene og oppover med livet :-D Du stråler! har følgt bloggen din siden august i fjor, og er super imponert over deg! Makan til dame altså :-)

    SvarSlett
  5. Så kjekt å høre.. tusen takk :)

    SvarSlett