Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 4. februar 2015

Tenerife

Vi har også hatt en uforglemmelig tur til Tenerife..(ca 1-7 des) Magisk :D
Har ikke hatt råd til sydenturer vi, så siden år 2000 ca så er dette min første og Nikolai sin aller første sydentur..
Vi var i playa de las americas og vi var i Loro Parque noe sønnen min var helt gira på når vi kom dit..
Se spekkhoggere, delfiner osv.. helt fantastisk <3
Her får dere en bilde samling fra turen våres <3










 På skattejakt med piratene <3







 Jeg fikk holde en ørn.. det var stort det :D <3







 Fikk en suvenir fra Loro Parque på vei tilbake til bungalowen :)

 Nikolai ville selvfølgelig bade HVER dag :p :D
 Fikk min delfin tattovering, ser at jeg bør fikse litt på den mtp detaljer osv men syns den var søt da :)


Deilig tur <3

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar