Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 4. februar 2015

Wow mye har skjedd siden sist

Jeg aner ikke om jeg lenger har lesere i det hele tatt nå :p
Er jo super lenge siden jeg har blogga jo.. mista litt motivasjonen kan du si..
Meeeen mye har skjedd siden sist da..
Jeg har blant annet starta noen runder med hudfjerning.. så nå er bukplastikk unnagjort hvor de tok bort 2.3 kg hud ca.. burde hatt t-snitt så håper på reop på magen.. var også inne for 8 dager siden og hadde flanke kirurgi.. da forsvant det nesten 200g fra hver side.. håper bare denne operasjonen er vellykka nå da...hehehe
Vet ikke om jeg blogga da, men har jo kjøpt leilighet også og nå fikk vi nettopp ny brukt bil.. pruta den ned litt da det er billigere for oss å eu godkjenne den selv enn å la bruktforhandleren gjøre det..
Så nå er Øystein mye ute å fikser bil i håp om å få den på veien snart.. skikkelig kult å ha "ny" bil også kan vi ikke kjøre den hahaha :p Men er heldigvis bare snakk om dager da :D
Touran har jeg hatt lyst på i maaaaange år faktisk :D






Spent på om jeg fortsatt har noen som leser nå jeg ;)

-Linn 



1 kommentar:

  1. jeg fant denne bloggen idag. har nettopp starter den reisen du startet i 2012 så har vert kjempe spennende og lese om din reise. jeg er ikke operert enda men skal inn den 12 okt så er begynnt på den berømmelige forkuren. håper du legger inn flere blogger så skal jeg se om jeg kan finne en plass jeg kan trykke følger.

    SvarSlett