Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 8. juli 2013

Preikestolen

Jeg husker enda at jeg sa til søstera mi "Tenk den dagen jeg klarer å gå til Preikestolen igjen, det blir stort for meg".
Og jeg har venta og venta på å prøve meg..
Så la en gbp gruppe opp en tur til Preikestolen, og da ville jeg selvfølgelig hive meg på :D
Vi var 4 stk som gikk og vi stor koste oss.. formen min var bedre enn jeg hadde trodd og turen gikk helt supert.. jeg og ei som heter Tanja sprinta de siste 2-300 metrene ;)
Turen var helt herlig og jeg gleder meg til å ta turen igjen altså :D 

Her kommer ett bilderas :)















 Masse nydelig natur <3
 Bratte og gode stigninger :)







 Masse folk og var noen som bada, så deilig ut :)
 Var maaaaasse rumpetroll også ;)















 Nyyydelig utsikt <3
 Wohooo, im on the top of the world :D








 Her utfordra jeg redselen min :D







For de av dere som ikke har vært på Preikestolen enda, så anbefaler jeg turen på det sterkeste :D
Var sinnsykt mye folk når vi var der og været var helt nydelig, alt var bare perfekt altså :D

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar