Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 3. mai 2013

Full rulle

I dag har det vært full rulle fra jeg sto opp og frem til nå..
Dagen starta med at jeg leverte Nikolai i barnehagen til ca 07.30..
Så spurta jeg rett til Elixia for å bli med på spinningen som starta kl 08.15 :)

 Venta på at timen skulle begynne :)

Etter spinningen hadde jeg ca 30 min med styrke på overkropp før jeg kjørte videre til fysioterapauten og hadde 30 min med styrke på underkropp..
Så var det å handle siste rest til helga og komme meg hjem og lage kake og rydde og vaske.
Måtte ha meg litt lunch før jeg satte i gang og endte opp med denne:

Den var faktisk veldig god :)

Så var det å dusje og gjøre seg klar for besøk :)


 Klar for gjester :)

Måtte selvsagt rydde og vaske etter gjestene også hehe.. blir fort mye rot og søl med masse småunger her :p
Jeg heldigvis ferdig nåog har gjort små forberedelser til i morgen for da blir det party party :)
Nå slapper jeg av og venter på idol... får også besøk av ene lillesøstera mi og typen og en kompis av meg:)

Ha en fin helg folkens :)

-Linn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar