Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 25. mai 2013

Litt fra Maudlandsgården og tur til Månefossen og Mån

I går var jeg på grilltur til maudlandsgården med Nikolai, Renathe, Gabriel og Eivind.. kjempe koselig med en liten tur på morgen kvisten.. vi grilla til lunch og stor koste oss :D














Senere på dagen dro jeg med en liten gbp gjeng på tur til Månefossen og Mån..
Helt aldeles nydelig der altså <3
Har hatt lyst til å ta denne turen en stund, men ikke turt pga vekta og pga det opererte kneet.. er jo bare 3 mnd siden jeg fikk det nye korsbåndet..
Men jeg tok sjangsen og heiv meg med og det angrer jeg absolutt ikke på altså :D
Nikolai var med og han gikk hele turen opp selv og satt i bæremeis hele turen ned igjen ;)
Kjempe flink var han.. eneste han hadde problemer med var at jeg måtte holde hånda hans hele tiden pga det var så bratt :p
Her er bilder fra denne turen også :
























(hadde en god del flere bilder, men gbp gjengen er på de fleste og vet ikke om de hadde likt jeg la ut de bildene, så droppa de)
Fantastisk flott tur.. må innrømme at jeg ikke ville hjem igjen med det første.. var så fint på Mån <3
Også var det jo ett fantastisk nydelig vær :D

Nå skal vi gjøre oss klar til å gå til butikken for å handle inn lørdagskos også går vi nok innom lekeplassen før vi rusler hjem igjen..
I morgen er det muligens en ny tur.. gleder meg :D

Ha ei fin fin helg alle sammen :)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar