Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 6. mai 2013

Veie dag 31 (?)

Da tror jeg at jeg har kommet til veie dag 31.. hehe vanskelig å holde telling på ukene her :p
Etter en heidundrande bursdagsfeiring i helga (som jeg sikkert blogger om senere) så var jeg skråsikker på at vekta skulle gå opp..
Har vær så enormt mye usunt.. både kaker, sjokolade, chips, nøtter, taco, alkohol i forskjellige varianter, kebab, vårruller, iskaffe +++ 
Aldri vært så usunn en hel helg før som jeg har denne helga..
Samvittigheten er dårlig, men en fyller bare året en gang i året da :p

Uansett her er resultatet etter denne ukas veiing:

Sist mandag veide jeg 87.4 kg..
I dag viste vekta 85.3 kg
Dvs en nedgang på 2.1 kg denne uka :D

Så nå ser det slik ut:

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 85.3 kg (Bmi 30)
Total nedgang : 64.3 kg :)

80.78% av overvekten er nå borte og jeg mangler 15.3 kg til hovedmålet mitt :)

Nå skal jeg i butikken også skal jeg hente Nikolai i barnehagen..
Så er det rett hjem og lage en kjapp middag før jeg leverer han til onkelen mens jeg går på Tupperware møte 
Og i kveld blir det en tupperware demo her hos meg slik at team lederen min kan lære med opp så føler jeg meg kanskje tryggere på å gå ut og demonstrere selv etterpå :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar