Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 18. november 2013

Ferdig slanka

ENDELIG kan jeg si at jeg er ferdig slanka :D
I dag viste nemlig vekta mi dette:
 


Målet mitt var 70kg (helst 69.9 da)
Så nå er målet innfridd og jeg er 100% ferdig slanka :D
Stopper jeg ikke nå så må jeg snakke med ernræingsfysiolog, for har mye hud også som veier en del.. så går jeg ned mer så blir jeg for tynn (hadde aldri trodd jeg skulle si det) ;)

Slik ser tallene ut nå:

Vekt ved diett start 13.august 2012: 149.6 kg (bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 69.6 kg (bmi 24)
Totalt vekttap:  80 kg
Prosent av overvekt borte: 100.50 % :D

Endelig kategoriseres jeg som normalvektig i bmi også..
Gleden er stor nå altså :D

Før og etter bilder kommer etterhvert ;)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar