Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 18. november 2013

Har kjøpt leilighet

Vi har endelig fått kjøpt oss leilighet..
Blir helt herlig å endelig få vårt eget :D
Flytter inn allerede 2 desember og det gleder vi oss kjempe masse til.. å kunne feire jul på egen plass blir deilig  :)

Her er bilder fra prospektet for de som vil se, og gjett om jeg gleder meg til å innrede :D

 Litt bytte av knotter evt skapdører så er kjøkkenet nok helt prima for meg :)
Vurderer om jeg skal bytte flisene etterhvert, både på gulv og over benk.. men litt usikker enda ;)

 Dette er egentlig barnerommet, men jeg tar dette, så kan han ha det store.

Da blir dette Nikolai sitt.. med en sovesofa så har vi plass til gjester på hans rom, evt så sover jeg der og gjestene på mitt rom :)
 Fine badet <3

 Ikke stor leilighet, men kjempe koselig <3
 Terrassene hvor vi skal nyte deilige sommer dager. Totalt skjermet for innsyn <3

Å som vi gleder oss :D

-Linn

1 kommentar:

  1. Hei Linn Katrine!
    Gratulerer med ny leilighet! Den så kjempeflott ut :-)
    Kjekt at du har begynt å blogge litt igjen. Jeg har følgt deg lenge - men er ikke så flinkt til å legge igjen kommentarer... Jeg ligger litt etter deg "i løypa". Tok GBP på SUS i mars dette året. Det har vært veldig inspirerende å følge deg gjennom din prosess - og jeg er supertakknemlig for alle gode tips og ideer som du har kommet med! Gleder meg til fortsettelsen!

    Lykke til videre!

    Silje

    SvarSlett