Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 26. november 2013

Tikk takk, tikk takk

Ja jeg syns tiden går litt sent akkurat nå.. 
Føles nok sikkert sånn fordi jeg er så utålmodig :p
Jeg får trøste meg med at når jeg endelig kommer inn i leiligheten, så er den allerede vaska ut.. så da kan jeg fokusere på å pakke ut å pynte til jul... wohoo som jeg gleder meg :D
I dag har jeg og canal digital blitt enige om når de skal komme og montere parabolen, og de kommer samme dag jeg flytter inn til min store glede :D
Har bestilt basis pakken, cmore film og familiepakken, så det blir nok bra :D 
Må bare huske å ringe dem og si at de ikke kan komme før kl 12 siden overtakelsen er kl 12 :p
Og internett kommer inn i leiligheten 4 des om jeg ikke husker feil.. så blir bare 2 dager uten nett da og det bør jeg klare :p
Er så godt å se at ting faller på plass... Nå må jeg bare huske å gi beskjed til lyse om endring på strømmen også..hehe ;)

Mye å holde styr på har jeg funnet ut, både når det kommer til papirer i husbank, hos megler, kanaler, strøm, nett osv... meeeen nå er så og si alt ordna.. må bare huske lyse som sakt og en tlf til skattekontoret ;)

Fikk skaffa meg oppvaskmaskin også i dag og katteluke til pus:)
Jeg gleder meg som en unge til å komme helt i orden <3
 5 dager igjen nå :D

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar