Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 21. november 2013

Hjemmelaga lysball

Jeg prøvde meg for første gang på å lage en lysball..
Ble ett ok resultat, men neste gang skal jeg ha mindre kuler og prøve meg på lyslenke tenker jeg..
Også kommer jeg nok til å prøve å feste lyslenka før jeg limer sammen slik at den er limt fast i ballen..
Slik det er nå så detter det fort ut (når jeg lager stor igjen da). 
Når jeg lager lyslenka så må jeg lage de runde og tette slik at jeg akkurat får inn en lyspære i hver kule ;)

Gleder meg til å prøve, men spørs om det blir tid til det før vi flytter da...
Mye som skjer nå fremover :D

Her er uansett ett bilde av lysballen min :)

(før jeg putta lyslenke inni)
(med lyslenke inni, fant ingen hvite lys der jeg var så ble lilla)

Jeg syns det ble koselig da :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar