Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 16. januar 2013

Kontroll hos legen

I dag har jeg vært på kontroll hos min fantastiske lege..
Han strålte når jeg kom inn på kontoret og sa " ja nå har du minka".. og det liker vi å høre :D
Han ba meg trø på vekta og sa "oi shit" når tallet kom opp.. hehe er første gang noen sier det i positiv mening om vekta mi altså :p
Han sa også at det var godt å få litt solskinn inn på kontoret i dag, for var jo kun positive ting jeg hadde å komme med..hihi :D
Han spurte om jeg var i noen form for aktivitet :p
Da sa jeg at jeg trener i studio 3 ganger i uka og går turer og trener hjemme utenom.. så jeg er i aktivitet gjennomsnittlig 5 dager i uka.. og at jeg har blitt veldig glad i å trene...
Da gliste han enda mer fornøyd gitt :D
Han ville følge nedgangen min, så han ville jeg skulle komme hver gang jeg skulle ha ny B12 sprøyte for da kunne vi slå to fluer i en smekk..
Så da skal jeg til han om ca 1 mnd og så hver 3 mnd etter det :)

Så fikk de tatt blodprøver av meg og han skulle ringe meg om jeg skulle gjøre noen endringer i vitaminer, jern osv.. så da gjenstår det og se :)

Jeg var så glad etter timen hos legen at jeg slapp noen gledes tårer i bilen på vei hjem...
Tenk at JEG av alle har vært så heldig å ha fått livet i gave med denne fantastiske operasjonen..
over 50% av overvekten er borte allerede og jeg LIKER å bevege på meg..
Alt er mye lettere og jeg nyter det virkelig...

Uten operasjonen hadde jeg nok gradvis gått oppover i vekt og endt opp i rullestol e.l
Så dette er helt utrolig altså.

I kveld er det spinning og jeg GLEDER meg :D

Ha en fin dag videre:D

-Linn

2 kommentarer:

  1. Du er flott og ikke minst fantastisk! Du fortjener å høre gode ting dag ut og dag inn. Er så stolt over alt du har- og alt du får til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhh takk snuppa, du er skjønn du <3

      Slett