Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 9. januar 2013

Spinning

I dag var jeg på min andre spinning time..
Er skikkelig tungt for kondisen.. men det er jo så deilig også så dette tror jeg jeg skal fortsette med..
Spinning er jo både god kondisjonstrening og fettforbrenning, og hva er vel bedre enn det? :D
Jeg går på Easy Cycling da siden jeg ikke har den beste kondisen..hehe.
Men tro meg, den timen er tøff nok altså ;)


I morgen er det ny tid for Jazzercise Lite  kl 10.10.
Er jo stapp full i gangsperr i både lår og armer.. men kan ikke la det stoppe meg :p
Vil jo få med meg disse timene og de går jo ikke hele tiden..
Men etter i morgen så må jeg nok la kroppen få slappe av litt tenker jeg ;)

Det fine med disse sal timene er jo at det er en trener som forteller oss hva vi skal gjøre og retter på oss om vi ikke får det til..
Og ikke minst så pusher de oss til det ytterste..

Jeg har blitt veldig glad i sal timer nå..
Litt kjekkere med variasjon enn å bare gå på tredemølle og elipse..
Pluss jeg kjenner det jo så mye bedre i kroppen etter disse timene..
og det ser jeg på som ett veldig bra tegn ;)

Er også spent på når neste kettlebell time er, men regner med den er til samme tid som sist... dvs mandag.. så gjenstår og se om jeg ikke hiver meg på den igjen da ;)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar