Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 18. januar 2013

Wok og boller

I dag når vi sto opp så stelte vi oss og satt bolle deig :)
Lova Nikolai i går at vi skulle det så da ble det slik..
Vi laga noen med sjokolade i og noen uten :

Måtte starte tidlig for mamma skulle komme på besøk og da skulle vi ut å handle :p
Var ute og farta hele dagen.. kjempe koselig :)

Når nikolai var i seng så laga jeg wok som jeg og Benedicte (lillesøster) kunne kose oss med..
Ble veldig mye da, men da har vi noe å varme opp i morgen :p
Jeg DIGGA woken og smaken :D

                                 Hakka opp løk, rødløk, grønn, rød og gul paprika og gulrøtter
       champignon
 Nudler
En god saus
Bønnespirer
Minimais
Blanda alt i woken og hadde oppi en del pressa hvitløk
 Hadde oppi kyllingen (som jeg hadde woka på forhånd) og nudlene og blanda alt godt sammen og lot det "koke" en stund.
Jeg skulle egentlig hatt 2 poser av sausen, men jeg hadde oppi karri,spisskummin og litt vann utenom og det ble SNADDER :D

Serverte med fullkornsris til :)

(beklager dårlige bilder, men har ett elendig kamera)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar