Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 24. januar 2013

Sykdom i heimen

Ja da kom spy syken til oss også..

I hele går lå lille gutt og kasta opp og i natt sov han veldig dårlig..
Trodde han var frisk i dag , men da om det plutselig andre veien og så til de grader..
Måtte plutselig vaske gulv og teppe :/
Jeg er ikke 100% jeg heller, men håper fortsatt jeg slipper unna.
Kan jo hende jeg er litt dårlig pga lite/ingen søvn i natt også..

Som dere sikkert forstår så er det jo ikke trening på meg i dag siden han ikke kan være på barnepass der.
Fikk heldigvis vært på spinning i går kveld mens pappaen hans passa på han her hos meg.
Om han ikke blir god i magen i dag så må han jo være hjemme i morgen også..
Så da blir det vanskelig å trene i morgen også.
Får krysse fingrene for at han blir tipp topp iløpet av dagen..

Om jeg holder meg frisk fremover så skal jeg på julebord i morgen kveld med en gjeng med gbp opererte, så får ikke brukt kvelden i morgen på å trene heller :p
Men gleder meg maks til julebordet da, så blir jeg syk så klikker jeg hehehe :p

Kjenner dette sliter på samvittigheten.. haha..
Dette er så uvant, at jeg har blitt så avhengig av å trene at jeg får dårlig samvittighet når jeg dropper en dag eller to :p

Jaja sykdom kan vi ikke noe for, så får bare ta det som det kommer med trening osv ;)
Nå stresser jeg bare med å få han til å spise, han drikker jo bare så er ikke rart han er løs i magen sin :/

Ha en fin dag alle sammen :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar