Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 14. januar 2013

Veie dag 15

Denne uka kan jeg virkelig ikke si meg annet enn fornøyd..
Jeg har gått ned hele 3.4 kg siste uka :D
Vekta sto på 110kg på mandag som var og i dag sto den på 106.6 kg :D

Vekt ved diett start 13 august var: 149.6 kg  Bmi: 53
Vekt ved operasjon 25 september: 135 kg
Vekt i dag: 106.6  Bmi 37

Totalt vekttap er 43 kg og 54% av overvekten er borte :D
Og nå er det "bare"6.7 kg til jeg har nådd mitt delmål som er å komme meg under 100kg, så nå starter nedtellinga :D

I dag skal jeg spasere til barnehagen og hente guttungen slik at jeg får meg en god tur :)
Og i kveld skal jeg på en ny time med kettlebell :)
Gleder meg :)

-Linn

1 kommentar:

  1. Kjempebra jobba!! Så flott at ting er lettere og lysere!
    God helg!

    SvarSlett