Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 25. juni 2012

Barne fri i EN uke

Oi oi oi..
Det er første gangen gutten min er så lenge borte fra meg...
Han reiste med farmoren , ene tanta og søskenbarnet hans til Os i dag og skal være der i en uke..
Dette var ikke fullt så lett kjenner jeg.. men vi har nok godt av det begge to..
Han får kommet seg bort litt og tilbringe kvalitetstid med farmor , tante , søskenbarn og oldemor der borte og mammen får slappe av og gjøre det hun har lyst til..
Håper bare han legger seg greit og håper ikke magen hans plager han for mye om nettene , han har slitt lenge med magen...
Tror jeg skal prøve å kutte ut gluten en periode for å se om det gir seg... om ikke så må jeg ringe legen igjen...
Huff.... Får helt vondt av han..
Men får satse på at han får en fin ferie uke der borte , er det som er det viktigste for meg... at han koser seg <3
Denne uken kommer jeg nok til å slappe av en del , prøve å komme meg litt på besøk og drive på med hobbyene mine som da er akvarie , decoupage og smykke laging ;)

2 kommentarer:

  1. Eg ska t sandnes denne ukå så då kan eg ver me deg ein del tippe eg? :-D

    SvarSlett
  2. Ja det hadde vært koseligt :)

    SvarSlett