Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 17. juni 2012

Fri helg

I helga har jeg hatt barne fri..
Det gjorde utrolig godt må jeg innrømme..
Jeg er stor , har vondt , sliter psykisk og er sliten.. Så nå har jeg fått sovet og slappa av (innimellom rydding og vasking da)...
Har i tillegg slitt med maur som har kommet inn på kjøkkenet , boden og gangen..
Er tydeligvis mye maur i år , for dette problemet hadde jeg ikke i fjor :/

I går baka jeg ostekake som jeg skal ta med ned til bursdagen til lille Adrian som ble 1 år i går , men skal feires i dag , så det blir nok kjempe koselig :)
Nå er det ikke lenge før lille skatten min kommer hjem , han skal jo få være med i bursdagen han også ;)

På mandag skal vi på besøks dag i barnehagen , og det gleder vi oss til..
Har ikke sett barnehagen enda en gang jeg...hehehe
Blir nok kjempe kos å få se barnehagen og hilse på de ansatte ihvertfall :)

Nå sitter jeg å ser på "En mann - Fire Koner"
Forstår ikke at folk klarer å dele den de elsker med noen andre jeg..
Men folk er jo forskjellige da.
Er jo stilig å se at de går så bra sammen alle konene og mannen og ikke minst alle barna :p




2 kommentarer:

  1. Det er helt klart deilig å ha barnefri!
    Jeg var ganske uttafor for halvannet år siden, og snakket ut med sambo, han tok med seg datteren vår til sine foreldre og jeg fikk tre døgn alene. Jeg følte meg som et nytt menneske, herregud så deilig det er å få være helt i fred over en periode, ikke bare et par timer mens mini er i barnehagen.

    SvarSlett
  2. Godt å se at det ikke bare er jeg som setter stor pris på barne fri..hehe
    Hjelper helt klart på..
    Savner han jo hele tiden , men er deilig også..
    Alltid godt når han kommer hjem igjen da <3

    SvarSlett