Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 18. juni 2012

Besøksdag i Barnehagen

I dag var vi i barnehagen som Nikolai skal begynne i til høsten..
Fikk snakka masse med den ene dama som jobba der , og hun var kjempe koselig..
Hun gikk inn for å bli kjent med Nikolai og det er jo kjempe bra :)
Hun andre som var der snakka jeg ikke så mye med , så henne nesten ikke før ca 15 min før vi skulle gå :p
Hun tredje var ikke der i dag tror jeg (så henne ihvertfall ikke)...
Jeg ble kjempe glad da jeg så uteområdet i barnehagen.. virka så åpent og koselig.. samtidig myyyye å finne på for en gutt som elsker å være ute :)
Itillegg sa hun at de prøver å få til turer osv utenom.. og det er jo knall bra :)
Nikolai var sjenert når vi gikk inn dørene , men tok han bare 2-3 min før han begynte å leke med biler..
Og plutselig var han "all over the place" :p
Så han ble fort varm i trøya kan du si :p
Når vi skulle hjem ble han sint , for han ville være der enda lengre... og det lover jo godt da , for de betyr jo at han likte seg der....hehehe
Fikk med meg noen papirer hjem... noen skjema som skal fylles ut og leveres inn og litt informasjon samt en innkalling til foreldremøte ca 1 uke før barnehage start :)
Blir nok godt for både han og meg når han begynner i barnehagen i slutten av august..
Ihvertfall med tanke på operasjonene jeg har foran meg ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar