Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 6. juni 2012

Depresjon og samtale med Kirurg

Jeg er inne i en liten depresjon nå , så har ikke hatt så mye å blogge om..
Men kommer meg nok gjennom dette som alt annet jeg har kommet meg gjennom..
Nikolai har itillegg vært syk , og han sliter en del om nettene og morgenene med ett eller annet som jeg ikke finner ut av hva er.. Han våkner og hyl griner/skriker stakkars , får jo helt vondt av han :(
Har vært hos legen , men han fant ikke noe,.. :/

Jeg har endelig vært på samtale hos kirurgen i dag :)
Operasjonen kom ikke så fort som jeg håpa , men om nesten 4 mnd så er jeg ferdig med det...
Datoen for den store begivenheten er 25 September , da får jeg min mini mage.. hehe
Er så godt å ha fått en dato og forholde seg til endelig , selv om det ble lengre å vente enn jeg håpa på...
Skal gå 6 uker på diett før operasjonen og må da gå ned 10 kg , helst mer..
Skulle egentlig bruke 5 uker , men han sa jeg kunne få 6 uker på meg om jeg var redd for å ikke klare det på de 5 ukene.. så da sa jeg ja til 6 uker... :p
Så dette blir nok veldig spennende ;)

9 kommentarer:

  1. Sko bare hatt någe å fylt dagane me så hadde d gått fort! E jo che såå lenge egentligt :-) Gla i deg <3

    SvarSlett
  2. Ja hadde vært greit å hatt noe å fylt dagene med...
    Har jo andre ting før operasjonen da.. klinisk sosionom , bhg besøk , bhg oppstart , ernæringsfysiolog og dietten før operasjonen ;)

    SvarSlett
  3. Men hvis det er 25 sept du skal ta operasjonen, så har du jo hele 15 uker på å gå ned 10 kg, ikke 6? Det er jo ganske lang tid! Lykke til!

    SvarSlett
  4. Det er 15 uker til operasjon.. får ikke 15 uker på å gå ned de 10 kg.. må bruke kortest mulig tid på de 10 kg pga leveren skal sjokk slankes...Derfor skal 10 kg bort på 6 uker ;)

    SvarSlett
  5. Dette klare du fint Linn Katrine. DU e goe. Bare stå på. Ha tro på seg selv. Det er det beste rådet jeg kan gi det. Pass på å spis hver 2,5-3 time, da holder du forbrenningen oppe. Jeg valgte å kombinere knekkebrød og pulver, men du klare det godt på knekke brød dietten. Når skal du til ernæringsfysiolog?
    Stor klem!!

    SvarSlett
  6. Takk for det :) Så vi kan kombinere altså? Spurte kirurgen om det , men han var usikker så jeg måtte spørre ernæringsfysiologen.. Har ikke fått time hos henne enda da...

    SvarSlett
  7. Du kan kombinere. Det går helt fint det. Men du raser nok ned om du går KUN på knekkebrødkuren også. Litt godt å ha noe å tygge på!! Du må bare passe å holde deg opp mot 1000 kalorier til dagen. Om du ser i butikken, så er det ferdig påsmurt knekkebrød. De er ypperlige å ha i lommen både før og etter operasjon. :-)

    SvarSlett