Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 12. juni 2012

Sannhets ord

Synes disse er så fine , så vil dele dem med dere..

Den første her er virkelig sann altså..
Noe å tenke over... 
Stikker folk når en virkelig trenger dem så er de ikke glad nok i oss , så da er det gjerne like greit?
De som er glad i oss og som bryr seg , de blir :)

Og denne synes jeg ihvertfall er sann..
Huske så godt når jeg hadde Dennis (border collie blandingen vår) hvor godt det var å henge rundt halsen på han og gråte når jeg ikke hadde det bra... Det var virkelig en stor trøst. 
Han satt helt stille mens jeg grein også vaska han meg etterpå... 
Savner han masse og håper han har det bra dit han flytta <3


Og med den siste her er det vel ingen som er uenig regner jeg med ;)
Veldig sant :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar