Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 12. juni 2012

Besøk hos farmor

I dag har vi stor kost oss på besøk hos farmor..
Og Farmor var veldig glad for å få se oldebarnet sitt igjen <3
Vi fikk middag , kanel snurrer , te +++
Satt der i nesten 4 timer og drøsa (kjempe kos)..
Farmor ble veldig glad da hun hørte at jeg endelig har fått operasjons dato så vi prata en del om den og hva som foregår før , under og etter ..
Tror ikke det er lett for henne å se meg så stor... jeg har jo faktisk vært helt slank i ungdomstiden (en skam at depresjoner har latt det gå så langt)..
Når vi kom hjem så var vi ute på terrassen og Nikolai leka med yngste gutten til de jeg leier av..
De hoppa i hoppeslott og hadde det veldig gøy med ei stor eske... hehehe
Så plutselig var hele dagen gått og han måtte inn å legge seg...
Denne dagen har gått fort gitt...
Er en skam at jeg besøker farmor så sjelden , hun bor bare 15 min kjøring her i fra , men det er pga jeg sliter med å reise på besøk... uansett hvem det gjelder :/
Må jobbe en del med det , men er ikke lett gitt...
Nå skal jeg snart stupe i seng og gjøre meg klar for en ny dag med lille gutten min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar