Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 1. juni 2012

Mer Decoupage

Jeg fortsetter å øve meg..
Prøvde meg på lerret , men kan ikke si meg fornøyd..
Får alltid så mye skrukker når jeg bruker Decoupage.. skikkelig irriterende.
Bedre kreativitet kunne jeg også hatt , men men dette var første gang jeg prøvde meg på lerret da..

Prøvde meg også på å få bilde på kubbe lys. Synes ikke det ble så galt da heldigvis...
Er første gang jeg prøver det også :p

Jeg får se om jeg finner noen gode tips ang Decoupage på lerret tror jeg , så kanskje det blir bedre resultat neste gang :p

Bortsett fra dette så fikk Nikolai ny film i posten i dag...
Han er veldig glad i Løvenes Konge , og i dag kom 2`ern i posten.
Så vi har kost oss og sett på den.

Nå er han hos pappen sin for helga og gullet mitt har blitt syk (feber) stakkars.
Får satse på han er bedre i morgen etter en god natts søvn <3

2 kommentarer: