Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 11. april 2013

Dagen i går og dagen i dag

Ja i går var bilen min på verkstedet for å bli eu-godkjent :)
Det resulterte i at vi måtte spasere til og fra barnehagen i går morges hehe
Men var en fisk og god tur da... is på vann pyttene, kjølig i luften, opphold og strålende vær.. helt herlig <3
Brukte lang tid ned til barnehagen da, går ikke så fort med en 3 åring på slep :p
Gikk heldigvis fortere opp alle bakkene hjem igjen når han var levert ;)
Var ca 4.5 km totalt å gå, så var ikke så langt.. men var på spinning i går kveld også.. så fikk trent meg i går ihvertfall :D

Her er ett par bilder ;)



Vi stoppa og mata endene på vei ned også, men det tok jeg ikke bilder av da.. hehe
Koselig og deilig tur var det ihvertfall :)

Mens han var i barnehagen så lå jeg på soafen og glodde på netflix..hehe benytta sjangsen til å bare slappe av denne dagen jeg ;)

Når han og bilen var henta igjen senere så laga jeg hjemmelaga karbonader til meg og pølse i brød til Nikolai.. det var han veldig fornøyd med :p


Endelig er bilen eu-godkjent, så har jeg en bekymring mindre hehe
Er bare å få betalt ned den verksted regningen nå, sååå er alt toppers :p

Jeg skal på 6 mnd kontroll etter min Gbp i dag kl 13..
Vurderer om jeg skal ut og vaske bilen for hånd først, den er så altfor skitten :p
Tipper jeg gjør det, håper bare Nikolai oppfører seg imens.. heldigvis en lekeplass rett ved siden av her, så da kan han jo leke seg der mens jeg vasker bilen, ser han jo fra der jeg står :)

Ha en fin dag :)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar