Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 1. april 2013

Veie dag 27

Da var tiden inne for en ny veie dag igjen ;)
I dag viste vekta 90.8 kg.. så nærmer meg neste delmål som er å komme meg under 90 kg ;)
Er ikke misfornøyd med en nedgang på 900g denne uka mtp på påske og påske kos..hehehe :p

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 90.8 kg (Bmi 32)
Total nedgang: 58.8 kg :)

Jeg er strålende fornøyd med nedgangen min så langt altså.. det må jeg si..
Merker så enormt godt på kroppen at jeg snart har mista 60 kg..
Nyter treninga og turene altså :D

Nå trenger jeg bare å spare meg opp til spinning sko, treningssko, pulsklokke og mer treningsklær :)
Spinning er jeg så mye på at jeg rett og slett vil ha egne spinningsko ;)

I morgen skal jeg på kontroll med kneet så er veldig spent på hva de sier om fremgangen :D
Og 11 April (om jeg ikke husker feil) skal jeg på 6 mnd kontroll etter min Gbp, gleder meg hel maks :D

i dag skal jeg kjøre Nikolai til mamma, han skal sove hos henne for første gang.. så er spent på hvordan det går ;)

Ha en fin dag :)

-Linn

1 kommentar:

  1. Hvis man spinner mye tror jeg spinnsko er flott ja, jeg slet med vanlige joggesko på spinning husker jeg!

    Nesten 60 kg ned, det er jo helt utrolig! Jeg er så spent på å se hvordan du blir til slutt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett