Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 25. april 2013

Tur og ny neglelakk :p

Er ei stund siden jeg har skrevet her nå..
Føler det er så få som leser bloggen :p
Men jeg lever enda og trener fortsatt om dagene...hehe og i dag har vi vært og spasert en tur med pit-stop på en lekeplass slik at nikolai fikk leka litt også ;)
Møtte ei som heter Lisa som jeg har truffet gjennom en gruppe på facebook.. kjempe koselig jente <3
Her er noen bilder fra turen :)

Møtte på en kjempe søt og kosen katt som ville bli med oss hjem <3 Klarte å riste den av oss rett før vi kom hjem heldigvis ;)


 Se så nydelig da <3
 Fikk også nye neglelakker i posten i dag.. bestilt fra ei som bor i Paris.. Jeg likte fargen kjempe godt ihvertfall :D (finere og skarpere farge i virkeligheten da, dårlig bilde med mobil :p )


Må innrømme at jeg er inne i en periode hvor trening ikke er så kjekt som før.. men regner med det bare er en periode som går over.. har jo vært litt deprimert, så er nok derfor...
Jeg lar det ikke stoppe meg da, for det er jo deilig å trene ;)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar