Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 8. april 2013

Veie dag 28

Da var det tid for enda en ny veie dag gitt.. tiden flyr jo avgårde ;)
I dag ble jeg veldig paff for ukens veiing viste en nedgang på hele 3.5 kg :D
Jeg flytta rundt på vekta og gikk på flere ganger og den viste det samme hver gang, så da skal det stemme..hehe

Så da har jeg gått fra 90.8 fra mandag til 89.4 på  fredag og resten forsvant i helga *sjokka*
Bmi minka plutselig med 2 hakk på hengende håret.. hehe fra 32 til 30.9 i Bmi :p
Og jeg har rundt 60 kg i minus nå.. "bare" 17 kg igjen så er jeg i mål :D

Nå ser det slik ut:

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg Bmi 53
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 87.3 kg Bmi 30
Totalt vekttap: 62.3 kg :D

Det har gått veldig fort ned hos meg synes jeg og det merkes godt på huden for å si det slik :/
På Torsdag skal jeg på 6 mnd kontroll så er spent på hva de sier der ;)
Gleder meg :D
Jeg er forskjøla , tett i brystet og vond i halsen så måtte droppe spinningen i går..
Fikk i det minste vært på spinning på fredagen ;)
Og nå er bilen på verksted så da må jeg spasere ned til barnehagen og hente Nikolai og hjem igjen, så får ihvertfall en ok tur i dag da, så håper jeg at jeg er friskere til spinningen på onsdag ;)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar