Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 29. april 2013

Mister litt motet

Jeg hadde ny veie dag i dag.. og jeg har gått OPP i vekt denne gangen..
Det er andre uka på kort tid at jeg går opp i vekt og merker at dette gjør at jeg mister motet :/
Veide 86.9 sist Mandag og i dag viste vekta 87,4 kg.. det er ett halvt kilo opp det :(
Og jeg som har vært så mye i aktivitet og streng med matveien i ukedagene..
Tenk om jeg ikke når målet mitt som er 70 kg nå da?
Holder vekta mi på å stabilisere seg?
Jeg blir lei meg om jeg ikke kommer meg under 80 kg altså, det må jeg være ærlig å si...
Dette ble ett skikkelig syte innlegg, men får håpe dere tåler det..
Får virkelig håpe på bedre resultat neste uke da :/

I dag skal jeg på spinning, trene styrke og etterpå skal jeg til fysio og trene opp kneet...
Så skal jeg kjøre rundt å samle inn penger for tupperware produktene som er bestilt.
Så skal jeg hjem og dusje og stelle meg.. kanskje jeg er heldig å rekker å slappe av litt også før jeg henter Nikolai i barnehagen.. For når han er henta så skal vi på kaffe og kake hos farmora hans som blir 60 år i dag. (vet ikke om jeg unner meg kake etter oppgangen nå da). Også skal jeg på Tupperware møtet...
Men sååååå skal jeg hjem og slappe av når han har lagt seg :p
Med andre ord er jeg fult opptatt i hele dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar