Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 5. april 2013

Vant varer for 1000,- hos sportmann.no

I dag var jeg faktisk så heldig at jeg vant varer for 1000,- hos sportmann :D
Jeg har aldri vinnerlykke og dette kunne kommet på ett bedre tidspunkt altså :D
Så da var jeg inne på sportmann sin nettside og fant meg klær og treningsbag til ca 1200 kr med frakt.. dvs jeg betaler bare ca 200kr for alt...

Her er bilder av det jeg har bestilt :
Treningsbagen
sports bh trengs ;)

Tights
Capri

Syns denne kjolen var søt.. så da ble det den også ;)

Bestilte alle klærne i en-to str mindre enn jeg bruker nå da.. men skal jo komme nedi dem om ikke altfor lenge.. hehe.. foreløpig har jeg ei treningsbukse som brukes flittig, satser på at disse passer når den jeg bruker nå blir alt for stor :p

Bh`en kan det hende jeg passer nå da, håper det ;)

-Linn





2 kommentarer:

  1. Gratulerer med premien! Moro:) Handler en del på sportmann.no selv. Bra nettbutikk det. Fin blogg forresten:) Stå på!

    SvarSlett