Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 18. april 2013

Shopping

I dag måtte jeg handle noen klær.. jeg hadde bare ei bukse å gå med og en topp bortsett fra joggeklær osv.. så måtte ha ett par plagg til så jeg har noe å bytte i av og til :p
Kjøpte to ringer og en lommebok også..hehe er så glad for at jeg endelig får på meg ringer igjen :D

 Syns lommeboka var så søt jeg, og jeg trengte en ny da den andre er ødelagt ;)






Da jeg skulle finne toppene så starta jeg med str 46-48 og tenkte "dette må da passe"
Tok det på meg og innså at det var for stort.. så fant jeg frem 42-44 og spurte butikk dama om hun syns det var fint på meg..
Så sier hun "jeg tror du må ned en str" og fant frem str 36-38.. jeg ble helt satt ut.. for den str passer jo ikke jeg..
Men det var den str jeg endte opp med gitt.. både på ugle toppen og den hvite *sjokka*
Buksa er i str 46 da.. mye mage som skal nedi *ler* :p
Men har jo krympa fra str 56 i bukser til 46 og 46 er for stor rundt rompe og lår, men passe rundt magen :p
Så nå håper jeg magen krymper litt fort snart slik at samme str passer like bra rundt mage som rundt rompe og lår :p
Men men, endelig har jeg litt mer klær og gå i :D

Klokka ble så mye når vi var ferdige at det ble sent å lage middag, så jeg og Nikolai delte en biffsnadder ;)

Nam nam :)


-Linn



2 kommentarer:

  1. likte den ugle toppen asså! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. ja likte den godt jeg også ;)

      Slett