Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 11. juli 2013

Barnefri

Sønnen min er på ferie hos pappaen sin og skal i grunnen være der til 19 juli.. kommer hjem på fredag og sover over til lørdag, så skal han tilbake til pappaen sin..
Og jeg må ærlig si at uansett hvor glad en er i barnet sitt så er det faktisk deilig med tid for seg selv også ;)
Blir godt å se han igjen på fredag da, da blir det masse mamma kos <3
Også har han vært så flink å slutte med bleia endelig både på natt og dag..
Så når han kommer på fredag så vanker det en belønning til gullet mitt.
Han får nemlig Nintendo DS av oss for å slutte med bleie.. og han vet så godt at om han ikke har uhell frem til fredag så får han den da :)
Gjett om det er en liten som gleder seg til det da <3
Blir såklart begrensa hvor mye han får spille da, han er bare 3.5 år enda ;)
Og akkurat nå koser han seg på Os så han er langt unna og det er veldig uvant.. 
Men jeg vet han koser seg og det er det viktigste for meg <3
I morgen skal jeg gå tur med Gbp gruppa mi og på Lørdag skal jeg på sommerfest og jeg gleder meg hel maks til begge deler altså :D

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar