Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 31. juli 2013

Dyrlege igjen

Puse jenta våres var hos dyrelegen ca 15 juni og fikk påvist urinveisinfeksjon og krystaller i urinen..
Dette fant jeg ut pga hun gikk på do alle andre plasser itillegg til doen sin, tissa blod, vaska seg unormlt mye bak, var urolig, sytete og hun "protesterte" med å "kaste" sanden ut av doen (mer enn normalt altså).
Hun fikk da 10 dagers antibiotika kur og jeg fikk beskjed om å bytte for.
ALle symptomer forsvant og hun holdt seg til å tisse bare i doen sin igjen.

Så i går fant jeg ut at hun IGJEN  begynte å tisse mange andre plasser og hun syter mer og er urolig.
Så da ringte jeg dyrlegen igjen og fikk komme inn på dagen..
Hun klarte selvfølgelig å tisse på seg når hun sovna så var ikke mange dråpene de fikk å teste med..
Heldigvis fikk de nok til å finne ut at hun igjen har urinveisinfeksjon.. de fant ingen krystaller denne gangen da heldigvis.. men ny antibiotika kur og den skal vare 14 dager denne gangen...
Stakkars jenta mi, hun ligger som ett slakt her nå og er fortsatt dopa (ba om at hun kunne få våkne hjemme siden hun ikke liker bilkjøringa).

Nå satser jeg på at hun blir fort frisk igjen og at det ikke kommer tilbake igjen.. om det kommer tilbake hele tiden så vil de ta ultralyd av blæra hennes..
Men det håper jeg vi slipper med ny kur og nytt for...

 Her sovna hun hos dyrlegen..
Og slik ligger hun nå stakkars
Må få vaska både stoltrekk og henne etterpå for hun er full i tiss etter at hun har klart å tisse på seg mens hun sov.. håper hun kvikner til snart så jeg kan få vaska skikkelig..
Men det viktigste er at hun blir frisk igjen og at dette ikke kommer tilbake igjen ;)

-Linn
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar