Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 31. juli 2013

Endelig kan jeg begynne å trene igjen

Nå har jo barnepass på Elixia vært stengt HELE juli mnd og guttungen har hatt ferie fra barnehagen..
I tillegg har vi vært en uke på ferie.. 
Så med manglende barnevakt/barnepass og ferie så har det vært vannvittig lite trening denne mnd..
Men i morgen åpner barnepassen igjen og på mandag starter han i barnehagen igjen, så nåååå blir det trening til min store glede :D

Vurderer å prøve meg på jazzersice en dag og se om kneet mitt tåler det, er jo så kjekt å variere ;)
Ellers blir det nok egen trening og litt spinning tenker jeg ;)
Men guri det skal bli godt å komme inn i gode trenings rutiner igjen nå :D

Dette var bare en glede jeg ville dele med dere..hehe :p

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar