Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 8. juli 2013

Veie dag 37

Nå har jeg ikke blogga på en stund.. har vært litt opptatt kan du si.
Jeg har vært hos mamma og malt hus osv ;)
Så forrige veie dag gikk jeg glipp av så da blir det en 2 ukers oppdatering nå istedet ;)

Har snikveid meg rett før helga og det så dårlig ut, så ble glad når jeg veide meg i dag altså..hehe..
Vekta viste nemlig en nedgang på 1.2 kg siden veiedagen for 2 uker siden ;)

Nå ser det slik ut:

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (Bmi 53)
Vekt ved op 25 aeptember 2012: 135 kg
Vekt i dag: 78.4 kg (Bmi 27)
Total nedgang: 71.2 kg
Antall kg igjen: 8.4 ;)

Og endelig gikk jeg enda en bmi ned, alltid like deilig med bmi skifte, ett skritt nærmere normal vekt :D

Det nærmer seg mål nå altså :D

-Linn

2 kommentarer:

  1. så kjekt med en oppdatering! Var redd du hadde stoppet og blogget! Du er rå! Snart i mål nå :-)
    Tøff dame som står respekt av! trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Har nok ikke stoppa å blogge nei.. hehe ;)
      Takk takk :D

      Slett