Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 27. juli 2013

Kristiansand og Dyreparken

Har vært dårlig med innlegg fra meg.. har vært på ferie i Kristiansand ei uke nå og har virkelig nytt livet med sol og sommer hele dagene.. ikke en sky har vært på himmelen nesten og det har vært VARMT :D
Jeg er så glad i Sørlandet, så var ikke så glad når ferien tok slutt.. men kan ikke være på ferie for evig og alltid heller :p
Vi leide ferieleilighet på Hamresanden og har vørt på stranda og bada, vært i dyreparken, Kristiansand sentrum, gått tur i Baneheia,  fikk besøk av ei barndomsvenninne og fikk besøkt gamle naboen og fikk besøkt ei venninne til på hjemveien :)
Har vært en innholdsrik og fantastisk uke.. må prøve å få gjentatt dette neste år ;)
Det beste av alt var å glemme alle problemer her hjemme og bare nyte sørlandslivet.. det gjorde veldig godt..
Fikk ikke veid meg på mandag da... så gruer meg til vekta nå på Mandag som kommer siden det fort ble mye usunnheter den uka vi var borte :/
Men det er ferie, så får heller bite i det sure eplet en uke når det kommer til vekta :p
Legger ved noen bilder fra ferien for de som vil se det :)

En av piratene på den sorte dame :)
 
 Dette var populært :)
 Meg i kapteinsabeltannsverden.. på tide med lunch :)
 Piraten på den sorte dame igjen (bildene er ikke helt i rekkefølge :p )
 Jeg er veldig fasinert av reptiler :)

 Nikolai på stranda :)

 I kaptein sabeltannsverden, tid for middag.. vi hadde deilig indisk mat :)
 Ja vi venter på maten :p
 Meg på trikken i kardemommeby ;)
 Meg og Nikolai i Badelandet i Dyreparken :)


 En fornøyd liten gutt
 Jeg var så glad vi fant oss en sitteplass med skygge, var skikkelig solsteik hele dagene ;)
 Ombord på den sorte dame.. forsvar av abrahavn... det var stas for store og små ;)
 Nikolai og Tante Sofie :)
 I Baneheia

 I byen

 Nikolai fant himmelen..hehe Gottis butikken var stas ja :p
 Disse var også festlige hehe.. en hest med hjul også måtte han hoppe opp og ned med rompa for å få den til å "ri" avhårde :p

Ja dette var noen få av 800 bilder som ble tatt på turen :p

Har stor kost oss veldig alle sammen :D

-Linn

2 kommentarer:

  1. Du ser bare så FLOTT ut!!!! Har nesten ikke ord. SMASHING!!!

    SvarSlett