Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 29. juli 2013

Veie dag 39?

Ja da er det vel egentlig veie dag 39 da?
Kommer ut av tellinga og var på ferie poå veiedag 38, så fikk ikke veid da ;)
Men her kommer det :)
Nå har vi jo vært på ferie i Kristiansand, og kan ikke skryte på meg at jeg har vært sunn i det hele tatt..
Så jeg grua meg ihjel til å veie meg i dag :p
Sist jeg veide meg (for 2 uker siden) så viste vel vekta 77.1 eller noe slikt om jeg ikke husker feil.
I dag viste den 76.5, så har gått ned 600gram på 2 uker.. ikke mye.. men til tross for matvanene og lite trening i ferien så er jeg vel egentlig fornøyd med det ;)
Nå er jeg tilbake i gode rutiner forhåpentligvis.. fikk tatt meg min første treningsøkt etter ferien og det var deilig :D
Starta med å gå i tempo: 5.5 i 10 min  Så løp jeg i 9.0 i ca 15 min og økte til 10 i 5 min.. så løp faktisk 20 min uten pause, noe som er mye til å være meg ;) 
Avslutta tredemølla med en 5 minutters fitness test med tempo på 7.3.. fikk opp at jeg var average.. så da har jeg i det minste gått fra å ikke klare å hente posten nesten til å bli middels..hehe
Får ta den testen av og til å se om jeg kan forbedre resultatet etterhvert ;)
Når jeg var ferdig på mølla så hadde jeg 30 min styrke og 15 min med roing..
Og svetta rant (har ikke kommet i så god form enda) så jeg var veldig fornøyd når jeg dro derifra..
Avslutta faktisk med 17 min med solarium.. og det må jeg nok gjøre igjen.. var deeeeilig :D
Har jo ikke tatt solarium på maaaange år pga str min, så det var litt stort å tørre å legge seg inn i ett igjen :D

Vekt ved diett start 13 august 2012: 149.6 kg (bmi 53)
Vekt ved operasjon 25 september 2012: 135 kg
Vekt i dag: 76.5 kg (Bmi 27)
Total vektnedgang: 73.1 kg ;)

Nå er guttungen i seng og jeg skal drikke mer vann slik at jeg når mine 2 liter..hehe
Setter nok på en film og slapper  av også ;)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar