Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 27. mars 2013

Ut på tur :)

I går var vi ute i det fine været og koste oss..
Gikk ned til butikken og handla litt før vi gikk videre til Stemmen :)
Vi kjøpte brød i butikken som vi mata endene med, det er jo alltid så koselig å mate fuglene :)
Så var vi på lekeplassen etterpå og kosa oss :)





Og i går kveld fikk han feber, så i dag har han vært hjemme.
Sov litt på sofaen tidligere i dag og var skutt..

Men når han kvikna til så var vi ute en liten time på lekeplassen utfor døra her..
Sola stråler og det er jo varmt og godt ute, så litt frisk luft måtte vi nesten ha ;)
Men nå er vi inne og slapper av igjen og har spist middag..
Nå venter jeg på broren min som skal komme og passe Nikolai mens jeg rusler til verkstedet for å hente bilen etter en eu-kontroll (som faktisk ble billigere enn jeg trodde :D )
Også skal han legge Nikolai i kveld når jeg skal på spinning.
Veldig greit å ha broren min i nærheten slik at jeg har noen til å hjelpe meg litt når jeg trenger barnepass ;)

Ha en fin dag :)

-Linn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar