Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 27. april 2012

Akvariet

Jeg er så glad i akvarium..
Kjekt å holde på med og ikke minst er det fint å se på synes jeg :)
Her har dere noen bilder av mine herligheter :)
Oversikt

Scalare

Scalare

Gurami

De nusselige panser mallene mine :)


Panser maller

Ancistrus

Eplesnegle i luftboblene ;)

Gurami

kjærlighets paret :p

Fine ancistrusene mine

Gurami 

Ancistrus og Gul molly

Ancistrus

Ancistrus , er han ikke fin?  <3

Ancistrus

Albino panser malle

Oversikt

Ancistrus
Ble visst en del bilder hehe..
Jeg er veldig glad i ancistruser og panser maller da , så har en del av de :p
Jeg går å drømmer om 2 små kar nå... Ett jeg kan ha reker og yngel i og ett jeg kan ha levende fødere i.
For da kan scalarene og guramiene få akvariumet for seg selv.. Og kanskje det da er større sjangse for at de 2 største scalarene klarer å få opp yngelet sitt... De har lagt egg 3 ganger men alle har blitt spist opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar