Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 22. april 2012

Koselig helg

I går har jeg laga bursdags gave til ei venninne før jeg dro til henne på kvelden..
Det var kjempe koselig å treffe venninner fra ungdomsskolen igjen , ikke så ofte jeg treffer de lengre for å si det slik.
Vi kosa oss med ost , kjeks og vin pluss litt andre alkehyler :p
Skulle egentlig rett hjem etterpå , men vi endte visst opp på byen gitt :p
Ikke så ofte jeg er ute da , så det var bare gøy å komme seg ut litt og enda kjekkere når det var med så kjekke jenter :D
Dro til venninna mi ca kl 19 og var ikke hjemme før kl 03.15 ca så ble en lang kveld ;)
Så spiste jeg noe mat og gikk til sengs..
Sto ikke opp før seint i dag da , men det er vel lov når en har barnefri? ;p
Nå er det ikke mange timene før lille gutt kommer hjem  igjen , så nå skal jeg bare slappe av til da :)

Her er bilder av gaven jeg laga til venninna mi :)




4 kommentarer:

  1. De ble jo kjempe fine :D Regner så absolutt med at hun ble glad for de:)

    Så koselig at du hadde en så bra kveld:) :)

    SvarSlett
  2. Takk for det.. ja det virka som hun likte gaven heldigvis :)

    SvarSlett
  3. Nydelig gave, så flotte farger. :)

    SvarSlett