Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 26. april 2012

Tankefull kveld

Jeg sliter jo en del med depresjoner osv..
Har ikke en god dag i dag , men jeg er ikke flink å sette ord på det...
Så her er noen bilder med visdomsord som jeg føler passer for meg i kveld (disse er funnet på nett da)
Godt å få ut litt følelser på denne måten også , så slipper jeg å låse alt inne for da blir det bare værre :/
Jeg gleder meg til å starte ett nytt og bedre liv..
Må bare få den dra hjelpen jeg trenger , men får ikke klinisk sosionom før i juni og slankeoperasjon før etter sommeren..
Får bare bite tennene sammen og prøve å jobbe med meg selv i mellomtiden..
Dette blir ett tøft år , men 2013 SKAL bli KNALL.
Det har jeg nemlig bestemt :p
Har heldigvis en nydelig liten gutt som holder meg oppe , han er mitt hjerte <3<3<3
<3 Elsker deg over alt i verden lille Nikolai skatten min <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar