Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 14. april 2012

Masse nye perler

Var gøy å gå i postkassen i dag, for i dag lå det mange perlepakker og venta på meg :D
Nå kan jeg sette meg ned når han har lagt seg og se om jeg får laga litt mer :)

 Også 2 stjerne lamper... Nikolai er så glad i disse og må ha en slik på når han skal sove... Så jeg bestilte meg 2 som jeg kunne ha i reserve om den han har skulle bli ødelagt ;)
Vi var også en tur på lekeplassen i dag :)


Bare jeg som ikke helt forstår hvordan små unger skal komme seg opp der selv??


Vi hadde det da koselig selv om det regna litt , men ble ikke så lenge da :)
Nå skal jeg lage pizza som vi skal kose oss med før han legger seg.
Er kjempe godt med hjemmelaga pizza synes jeg :)
Hva skal dere kose dere med i kveld da?

1 kommentar:

  1. Innom for å si takk for at du er med på gavedrysset mitt. Gjør meg glad!
    Koselige bilder!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett