Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 13. april 2012

Bursdag og kake

I dag har Eivind bursdag (Pappan til Nikolai)..
Så jeg har smekka sammen ei sjokolade kake :)
Synes ikke den ser så værst ut.. 
Jeg er IKKE noe husmor emne..hehe , men prøver da ihvertfall :p
Så når han kommer på besøk så skal han få pakke og kake av oss , håper han blir glad for det ;)
Og ikke minst så håper jeg han liker kaka :p

Nå har jeg rydda og vaska , laga kake og middag så nå er jeg sliten og skal slappe av litt ihvertfall..
Nikolai koser seg og ser på Thomas toget mens han venter på at pappen skal komme på besøk.. 
Han er veldig pappa dalt hehe..

4 kommentarer:

  1. Namnam.. den kaken så god ut ! :)

    SvarSlett
  2. Takk for det :)
    Han likte den godt heldigvis :)

    SvarSlett
  3. Mmm... så godt ut! Gratulerer med dagen til bursdagsbarnet!
    Kjekt at du ville være med på gavedrysset mitt!
    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Takk for det og god helg til deg også :)

    SvarSlett