Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 11. april 2012

Ikke helt i form i dag

I dag er ikke dagen altså..
Uggen i magen så holder meg hjemme..
Ett armbånd jeg solgte for noen uker siden trenger en reperasjon , så får hive meg over det tenker jeg slik at jeg får sendt det tilbake til henne ;)
Koselige jenta som hadde lagt med en kvikklunch til meg i konvolutten med armbåndet....hehe :)

Bestilte nytt lysarmatur til akvariet mitt for noen dager siden og fikk det endelig i posten i dag..
Tror du ikke det var for lite??
*klasker seg i pannen* men jeg gir ikke opp for det , jeg skal prøve å mekke til slik at jeg får den nedi den "gamle beholderen" for da kan det funke... kan legge ut bilder om jeg får det til :)
Har bestemt meg for at 1 mnd uten lys hos de stakkars fiskene mine er lenge nok.. så i dag SKAL de få lys på en eller annen måte :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar