Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 10. april 2012

Lang ventetid nærmer seg slutten

Jeg har jo søkt om Gastric Buypass operasjonen (slankeoperasjon).
Har masa litt på sykehuset og de tror jeg kommer inn på samtale i mai , men regna ikke med operasjon før etter sommeren..
Men nå har jeg øyeblikk venta ett år , og kjenner at det er deilig at det begynner å nærme seg nå..
Alt er så tungt nå.. jeg er 168cm og veier 140kg + (var 140 sist jeg veide meg) , så det er mye vekt for en liten kropp... Itillegg har jeg røket det fremre korsbåndet i det ene kneet så venter på operasjon på det også...
Men nå har jeg sittet og lest om tiden før , under og etter operasjonen...
Mye å sette seg inn i gitt.. men dette skal jeg klare.
Kjenner jeg er enda mer motivert nå og gleder meg til å få dette overstått slik at jeg kan få starta ett nytt og bedre liv.. Skal bli deilig å kunne bevege seg skikkelig igjen etterhvert :)
Og ikke minst så skal det bli deilig å kunne herje med sønnen min , ta han med på turer og rett og slett bare kunne finne på masse kjekke ting med han... :)
Rett og slett begynne å leve livet igjen.. :D
Akkurat nå føler jeg at jeg har satt livet på vent og det er ingen god følelse når en bare er 27 år gammel (snart).
Går nå hver dag og er spent på om det har kommet brev fra sykehuset i postkassen..hehe.. så utålmodig er jeg ihvertfall :p

2 kommentarer:

  1. Håpe du får komt inn på samtale snart jaffal! Så d blir litt framgang i den ventingå di :-) Ska bli gått å få d jort ja, glede meg eg åg :)

    SvarSlett
  2. ja det blir godt å få det overstått.. Får håpe hun har rett i at jeg kommer inn i mai på samtale ihvertfall ;)

    SvarSlett