Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 24. april 2012

Epla butikk

Har i dag prøvd å relansere min epla butikk...
Er veldig få varer der nå , men håper å få fylt opp mer etterhvert ;)
For de som er interesserte så er det bare å ta en titt i Epla butikken min :)
Er kjempe koselig å holde på med denne hobbyen altså..
Ekstra gøy er det at jeg kan pynte meg med det jeg selv har laga :)

Er det noen her som hadde syntes det hadde vært koselig med en give away?
Om jeg får nok svar så skal jeg vurdere det , jeg synes ihvertfall give aways er koselige :)
Er det noen som liker bloggen min så må dere gjerne dele den videre ;)

Nå er det sent og jeg får rydde sammen og gå og legge meg..
Greit å være litt våken når småtten vekker meg i morgen tidlig :p

God natt folkens :)

2 kommentarer:

  1. Masse flott i butikken der ja. :)
    Kommer garantert til å handle hos deg igjen.
    Ønsker meg rooosa :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk , godt å høre... :D
    Skal få laga mer og få lagt inn i butikken etterhvert... går litt treigt av og til pga det er ikke lett å lage slikt når Nikolai er våken :p

    SvarSlett