Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 29. april 2012

Bok om Gastric Buypass

Etter tips fra denne bloggen så har jeg bestilt meg boka om Gastric Buypass..
Nyttig lesing for meg som har søkt om denne operasjonen og forhåpentligvis skal jeg snart på info møte (hun i tlf regna med jeg skulle inn 25 mai).
Så nå gleder jeg meg til å få boka så jeg kan lese mer om tiden før , under og etter operasjonen...:D
Jeg glede gruer meg helt sinnsykt til å få overstått tiden rett før , under og rett etter operasjonen...hehe..
Skal virkelig bli godt å kunne bevege seg skikkelig igjen..
For de av dere som er interessert i denne boka , så kan den bestilles her :)

2 kommentarer:

  1. Hei Linn Katrine.
    Takk for at du var innom bloggen min. Denne boka tar jeg frem til alle tider. Det er forskjellige forslag til kostplaner i den. Boka er på dansk, men det gjør jo ingen ting. Nesten lettere å lese dansk enn svensk :o) Såg du at jeg hadde to blogger. Jeg har en som jeg legger ut alt om alt og ingen ting, så har jeg denne bloggen som du fant linken til boka på. Her er linken til den andre bloggen : http://lilleputten.blogspot.com/ Fant ut at jeg ville dele de to bloggene opp. Nå vil jeg bare ønske deg en fin dag.
    Klem fra meg :o)

    SvarSlett
  2. Ja jeg så at den var Dansk , men det gjør ingenting...
    Lett å lese Dansk , verre å forstå det når noen snakker det :p
    Begge bloggene dine er kjempe fine :)

    SvarSlett